tisdag 29 juli 2014

Hej bloggen!

Åh finaste blogg, vad jag saknat dig!

Jag har haft semester med familjen och inte ägnat någon tid åt bloggen, men nu har jag landat i vardagen och börjar återfå lite rutiner. Eftersom sommaren fortfarande visar sig från sin bästa sida tillåter man sig att tänja lite på tider och gränser. Exempelvis åkte vi och badade, hela familjen, klockan sex på kvällen. Det var otroligt avkopplande och skönt.

Kvällen har ägnats åt att se över lite tekniska detaljer med bloggen och mina foton. Innan dess hade jag en stund för mig själv då jag läste ett par sidor i en bok och njöt av en underbar smoothie på bananer, äpple, nyplockade blåbär, havremjölk, chiafrön och vaniljpulver.

Jag återkommer med snapshots från semestern! Ha en fin kväll!



Du följer väl mig på instagram? 
Kolla in mina bilder: @marijhae

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar