tisdag 8 april 2014

Gör solhälsningar i regnet.

Det har regnat hela dagen, non stop. Känner du vilken härlig luft det blir när det regnar? För mig som allergiker känner jag stor skillnad. Nu är dock inte min värsta allergiperiod, den kommer runt midsommar i vanliga fall, men luften känns ändå mycket behagligare när det regnar.

Idag har vi firat vår lille man med en hel dag fylld av lek och skoj. Nu ser jag fram emot ett par solhälsningar för att sträcka på kroppen och andas ut. Jag genomförde fem solhälsningar igår kväll och det gav ett sådant skönt lugn inför natten.

När vi kom hem från dagens aktiviteter slängde jag ihop lättaste linssoppan. Recept finns på receptsidan. Potatis, lök och röda linser. Enkelt, gott och mättande. Till efterrätt mixade jag en god, fyllig smoothie på hallon, äpple, chia, kokosmjölk och sojamjölk. Mums mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar