torsdag 27 mars 2014

Förberedelser underlättar.

Det är så smidigt när frukosten står i kylen, redo att ätas när jag vaknar på morgonen. Vissa morgnar känns det omöjligt att hinna med allt som ska göras. Det underlättar att förbereda kvällen innan, inte bara frukost utan även andra saker. Mitt i allt stoj, som råder hos en barnfamilj på morgonen, känns saker och ting aningen lugnare.



I mataffären hittade jag en spännande låda med olika teer från Kung Markatta. Jag älskar deras gröna te orginal, men hade inte provat de andra så detta var ett perfekt tillfälle att smaka av delar av deras sortiment. Och jag fann en ny favorit! Grönt te med citrongräs smakar underbart och uppfriskande. Det är roligt att hitta nya favoriter, och eftersom jag dricker mycket te behöver jag variera mig annars tröttnar jag.



Idag blir en dag med aktiviteter för barnen. Senare har jag mitt yogapass, en skön stund för rörelse och andning. Njut av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar